Page 25 - MEB11
P. 25

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Postawiliśmy przed sobą dwa główne cele –
wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz wspar-
cie rozwoju pożądanych kompetencji u  kandyda-
tów – i  postanowiliśmy działać! Wiedzieliśmy, że
startujemy z trudnej pozycji – jako marka niekon-
sumencka nie mogliśmy oprzeć się na konkret-
nym produkcie. Naszą kartą przetargową miała
się zatem stać realna pomoc studentom i absol-
wentom w  poszerzaniu ich kompetencji. Stwo-
rzyliśmy koncepcję projektu, która zakładała
systematyczne wsparcie uczelni w  przygotowa-
niu absolwentów do wejścia w  życie zawodowe
oraz dostarczanie studentom praktycznych na-
rzędzi rozwoju. W ten sposób powstał brat bliź-
niak programu stażowego – Program Edukacyj-
ny ZainSTALuj się, który ruszył jeszcze jesienią
2008 roku i – po niezbędnych zmianach – z po-
wodzeniem działa do dzisiaj. Idea ZainSTALuj się
wyrosła więc z  potrzeb biznesowych firmy oraz
sytuacji młodych ludzi na współczesnym, wy-
magającym rynku pracy i łączyła z sobą obszary
employer brandingu i  społecznej odpowiedzial-
ności biznesu.

Pierwotnie (edycje I–V w latach 2008–2012) pro-    ArcelorMittal Game – technologiczno-biznesowa gra planszowa.
gram był adresowany głównie do studentów
technicznych szkół wyższych. Nawiązaliśmy
ścisłą współpracę z  najważniejszymi ośrodkami
akademickimi w południowej Polsce – Akademią
Górniczo-Hutniczą oraz Politechnikami – Śląską,
Krakowską i Wrocławską. W skład naszej oferty
edukacyjnej wchodziły bezpłatne inicjatywy roz-
wojowe, takie jak warsztaty z umiejętności mięk-
kich, spotkania ze specjalistami ArcelorMittal,

                                                   25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30