Page 30 - MEB11
P. 30
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
O tym, jak udała się kampania, i skąd wziął się pomysł na nią, rozmawiamy z Devi-
nem Rogozinskim, Global Marketing Managerem firmy Atlassian.
fot.: arch, Atlassian
życie innych ludzi, praca dla organizacji z silny- Jak dotrzeć do inżyniera? filmik pokazujący wartości firmy. Zmiana świa-
mi wartościami i zachowanie WLB – to okazało Kto najlepiej trafi do profesjonalistów IT? Inni spe- ta na lepsze wspólnie z innymi utalentowanymi
się najważniejsze. Ucieszyło to przedstawicieli cjaliści z tej samej branży. Do wsparcia rekruta- ludźmi z całego świata – tak opisywał kulturę
Atlassian, bo firma oferuje to wszystko pracow- cji Atlassian zaprosił więc swoich pracowników, Atlassian. Jaki był odzew? O 35% wzrosła licz-
nikom. Uznali też, że nie można nie pochwalić którzy stali się ambasadorami marki. Poproszo- ba obserwujących przedsiębiorstwo w różnych
się tak atrakcyjną lokalizacją jak Australia, na- no ich o umieszczenie na profilach w mediach mediach społecznościowych, a na profil firmy na
zwaną dla potrzeb kampanii rekrutacyjnej Sili- społecznościowych informacji o tym, dlaczego LinkedIn zaczęło wchodzić o 15% więcej specja-
con Beach. lubią swoją pracę. Po sieci zaczął też krążyć listów z kluczowych obszarów.
30