Page 30 - MEB11
P. 30

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                    O tym, jak udała się kampania, i skąd wziął się pomysł na nią, rozmawiamy z Devi-
                                                    nem Rogozinskim, Global Marketing Managerem firmy Atlassian.

                                                                                                                                                            fot.: arch, Atlassian

życie innych ludzi, praca dla organizacji z silny-  Jak dotrzeć do inżyniera?                              filmik pokazujący wartości firmy. Zmiana świa-
mi wartościami i zachowanie WLB – to okazało        Kto najlepiej trafi do profesjonalistów IT? Inni spe-  ta na lepsze wspólnie z innymi utalentowanymi
się najważniejsze. Ucieszyło to przedstawicieli     cjaliści z tej samej branży. Do wsparcia rekruta-      ludźmi z  całego świata – tak opisywał kulturę
Atlassian, bo firma oferuje to wszystko pracow-     cji Atlassian zaprosił więc swoich pracowników,        Atlassian. Jaki był odzew? O  35% wzrosła licz-
nikom. Uznali też, że nie można nie pochwalić       którzy stali się ambasadorami marki. Poproszo-         ba obserwujących przedsiębiorstwo w  różnych
się tak atrakcyjną lokalizacją jak Australia, na-   no ich o  umieszczenie na profilach w  mediach         mediach społecznościowych, a na profil firmy na
zwaną dla potrzeb kampanii rekrutacyjnej Sili-      społecznościowych informacji o  tym, dlaczego          LinkedIn zaczęło wchodzić o 15% więcej specja-
con Beach.                                          lubią swoją pracę. Po sieci zaczął też krążyć          listów z kluczowych obszarów.

                                                                 30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35