Page 34 - MEB11
P. 34
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Miętowe stoiska na targach pracy. Lemoniady dla uczestników wydarzeń „Przystań na miętę”.
społecznościowych i opatrywane hashtagiem #poczujmiętędoCapgemini. Co żone kampanie na cały rok akademicki. Również w przypadku Capgemini był
ważne, okazało się, że wielu pracowników chętnie zaangażowało się w ak- to okres intensywny; nie mogło być inaczej, bo studenci i absolwenci to bardzo
cję i podkreślało, że im również zależy na sukcesie procesów rekrutacyjnych. istotna grupa docelowa firmowych działań rekrutacyjnych.
W ten sposób firma nie tylko poprzedziła zewnętrzne działania ciekawą akcją
wewnętrzną, ale też powiększyła grupę wewnętrznych ambasadorów, którzy Na targi firma przygotowała stoiska, w których głównym elementem wystroju
mogli wesprzeć zespół wizerunku pracodawcy w kolejnych częściach kampanii. również były żywe krzaczki mięty, a dodatkowo na wszystkich wydarzeniach
wykorzystano urządzenia emitujące miętowy zapach wokół stanowiska firmy.
Miętowo na uczelniach Rośliny w specjalnie oznakowanych doniczkach były wykorzystywane również
Jesień to czas aktywnych działań na uczelniach. Studenci wracają z wakacji, jako gadżet – po zakończeniu imprezy rozdawano je potencjalnym kandydatom.
zaczyna się sezon targowy, a pracodawcy po raz pierwszy pokazują odświe- Tak samo działo się po dniach Capgemini na uczelniach organizowanych na klu-
czowych wydziałach pod hasłem „Przystań na miętę”. Tu z kolei dodatkowymi
elementami były gorące miętowe napoje, które lepiej pasowały do jesiennej
aury niż przygotowana latem dla pracowników lemoniada, a także część mery-
toryczna – możliwość konsultacji CV i udziału w tzw. szybkiej rekrutacji. Żywa
34