Page 34 - MEB11
P. 34

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Miętowe stoiska na targach pracy.                                             Lemoniady dla uczestników wydarzeń „Przystań na miętę”.

społecznościowych i opatrywane hashtagiem #poczujmiętędoCapgemini. Co         żone kampanie na cały rok akademicki. Również w przypadku Capgemini był
ważne, okazało się, że wielu pracowników chętnie zaangażowało się w  ak-      to okres intensywny; nie mogło być inaczej, bo studenci i absolwenci to bardzo
cję i podkreślało, że im również zależy na sukcesie procesów rekrutacyjnych.  istotna grupa docelowa firmowych działań rekrutacyjnych.
W ten sposób firma nie tylko poprzedziła zewnętrzne działania ciekawą akcją
wewnętrzną, ale też powiększyła grupę wewnętrznych ambasadorów, którzy        Na targi firma przygotowała stoiska, w których głównym elementem wystroju
mogli wesprzeć zespół wizerunku pracodawcy w kolejnych częściach kampanii.    również były żywe krzaczki mięty, a  dodatkowo na wszystkich wydarzeniach
                                                                              wykorzystano urządzenia emitujące miętowy zapach wokół stanowiska firmy.
Miętowo na uczelniach                                                         Rośliny w specjalnie oznakowanych doniczkach były wykorzystywane również
Jesień to czas aktywnych działań na uczelniach. Studenci wracają z wakacji,   jako gadżet – po zakończeniu imprezy rozdawano je potencjalnym kandydatom.
zaczyna się sezon targowy, a pracodawcy po raz pierwszy pokazują odświe-      Tak samo działo się po dniach Capgemini na uczelniach organizowanych na klu-
                                                                              czowych wydziałach pod hasłem „Przystań na miętę”. Tu z kolei dodatkowymi
                                                                              elementami były gorące miętowe napoje, które lepiej pasowały do jesiennej
                                                                              aury niż przygotowana latem dla pracowników lemoniada, a także część mery-
                                                                              toryczna – możliwość konsultacji CV i udziału w tzw. szybkiej rekrutacji. Żywa

                                                                              34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39