Page 32 - MEB11
P. 32
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
mBędizęieta
Konkurencyjny krakowski rynek pracy. Wie- Zobacz nas (i nie tylko zobacz!) Na lejtmotyw ostatecznie wybrano popularny
le firm prowadzi na nim bardzo aktywne Podstawowym warunkiem sukcesu w kam- idiom „poczuj miętę”. Dawało to nie tylko możli-
działania rekrutacyjno-wizerunkowe, więc paniach rekrutacyjnych jest to, by kandyda- wość wykorzystania dwuznaczności hasła (które
wyróżnić się na nim nie jest łatwo. Kandy- ci w ogóle zauważyli ofertę. Gdy firma działa oznacza przecież, że ktoś zaczyna czuć sympa-
daci wiele już widzieli i są w dużym stopniu w warunkach silnej konkurencji, nie jest o to ła- tię), ale też pozwalało zabawić się formą, ada-
uodpornieni na tradycyjne kampanie pra- two. Dlatego Capgemini, we współpracy z na- ptować całość do różnych narzędzi, a w dodatku
codawców. Co ma więc zrobić firma, która szą agencją, szukało pomysłu, który pozwoliłby nawet tradycyjne kanały wykorzystać w sposób
w ciągu roku chce zatrudnić kilkaset osób? spiąć jednym motywem wszystkie akcje na ryn- innowacyjny.
Musi sięgnąć po nietypowe narzędzia budo- ku pracy i jednocześnie zaintrygować studen-
wania marki, zaskoczyć potencjalnych pra- tów, absolwentów oraz doświadczonych kan- Zacznij od środka
cowników i spowodować, że będzie się o niej dydatów na tyle, by chcieli bliżej zapoznać się Kampania Capgemini rozpoczęła się już latem,
mówić. Tak właśnie zrobiła firma Capgemini. z tym, co oferuje firma. ale nie od razu dotarła do szerokiego grona
32