Page 32 - MEB11
P. 32

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

mBędizęieta

Konkurencyjny krakowski rynek pracy. Wie-     Zobacz nas (i nie tylko zobacz!)                   Na lejtmotyw ostatecznie wybrano popularny
le firm prowadzi na nim bardzo aktywne        Podstawowym warunkiem sukcesu w  kam-              idiom „poczuj miętę”. Dawało to nie tylko możli-
działania rekrutacyjno-wizerunkowe, więc      paniach rekrutacyjnych jest to, by kandyda-        wość wykorzystania dwuznaczności hasła (które
wyróżnić się na nim nie jest łatwo. Kandy-    ci w  ogóle zauważyli ofertę. Gdy firma działa     oznacza przecież, że ktoś zaczyna czuć sympa-
daci wiele już widzieli i są w dużym stopniu  w warunkach silnej konkurencji, nie jest o to ła-  tię), ale też pozwalało zabawić się formą, ada-
uodpornieni na tradycyjne kampanie pra-       two. Dlatego Capgemini, we współpracy z na-        ptować całość do różnych narzędzi, a w dodatku
codawców. Co ma więc zrobić firma, która      szą agencją, szukało pomysłu, który pozwoliłby     nawet tradycyjne kanały wykorzystać w sposób
w  ciągu roku chce zatrudnić kilkaset osób?   spiąć jednym motywem wszystkie akcje na ryn-       innowacyjny.
Musi sięgnąć po nietypowe narzędzia budo-     ku pracy i  jednocześnie zaintrygować studen-
wania marki, zaskoczyć potencjalnych pra-     tów, absolwentów oraz  doświadczonych kan-         Zacznij od środka
cowników i spowodować, że będzie się o niej   dydatów na tyle, by chcieli bliżej zapoznać się    Kampania Capgemini rozpoczęła się już latem,
mówić. Tak właśnie zrobiła firma Capgemini.   z tym, co oferuje firma.                           ale nie od razu dotarła do szerokiego grona

                                              32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37