Page 19 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 19
Małe
tête-à-tête
z agencją EB
W coraz większej liczbie firm zapada niż budżet, a wtedy wybór nie jest już kompetencje w różnych obszarach, ta- 19
ostatnio decyzja o przygotowaniu stra- tak oczywisty. kich jak PR, marketing, HR czy badania
tegii i rozpoczęciu działań z obszaru rynkowe, to warto taką grupę powołać
employer brandingu. Co za tym idzie, Wewnętrzny zespół czy agencja? i wspólnymi siłami (całej firmy) rozpo-
organizacje zadają sobie pytanie, czy Przewagą wewnętrznego zespołu em- cząć pracę nad strategią EB i jej później-
rozpocząć tego typu działania samo- ployer brandingowego jest doskonała szą realizacją. Tego rodzaju zespół na
dzielnie, czy też zatrudnić w tym celu znajomość organizacji, stały kontakt pewno będzie sprawniej funkcjonował
agencję. Oba rozwiązania mają swoje z kulturą organizacyjną i obowiązujący- w obszarach związanych z wnętrzem or-
wady i zalety, dlatego wybór nie jest mi w firmie procedurami. Jeżeli mamy ganizacji, a mając na co dzień styczność
prosty. Czasami decydują o nim wyłącz- możliwość wyłonienia spośród naszych ze współpracownikami, będzie też wie-
nie względy finansowe. Jednak w pracy pracowników międzyfunkcyjnego ze- dział, na jakie elementy położyć nacisk
nad tym ważnym obszarem powinno społu złożonego z uzupełniających się w strategii. Agencja z kolei potrafi spoj-
się brać pod uwagę także inne kwestie wzajemnie jednostek, posiadających rzeć na klienta z nieco innej perspektywy,