Page 19 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 19

Małe

tête-à-tête
                                         z agencją EB

W coraz większej liczbie firm zapada     niż budżet, a  wtedy wybór nie jest już  kompetencje w  różnych obszarach, ta-         19
ostatnio decyzja o  przygotowaniu stra-  tak oczywisty.                           kich jak PR, marketing, HR czy badania
tegii i  rozpoczęciu działań z  obszaru                                           rynkowe, to warto taką grupę powołać
employer brandingu. Co za tym idzie,     Wewnętrzny zespół czy agencja?           i  wspólnymi siłami (całej firmy) rozpo-
organizacje zadają sobie pytanie, czy    Przewagą wewnętrznego zespołu em-        cząć pracę nad strategią EB i jej później-
rozpocząć tego typu działania samo-      ployer brandingowego jest doskonała      szą realizacją. Tego rodzaju zespół na
dzielnie, czy też zatrudnić w  tym celu  znajomość organizacji, stały kontakt     pewno będzie sprawniej funkcjonował
agencję. Oba rozwiązania mają swoje      z kulturą organizacyjną i obowiązujący-  w obszarach związanych z wnętrzem or-
wady i  zalety, dlatego wybór nie jest   mi w  firmie procedurami. Jeżeli mamy    ganizacji, a mając na co dzień styczność
prosty. Czasami decydują o nim wyłącz-   możliwość wyłonienia spośród naszych     ze współpracownikami, będzie też wie-
nie względy finansowe. Jednak w pracy    pracowników międzyfunkcyjnego ze-        dział, na jakie elementy położyć nacisk
nad tym ważnym obszarem powinno          społu złożonego z  uzupełniających się   w  strategii. Agencja z  kolei potrafi spoj-
się brać pod uwagę także inne kwestie    wzajemnie jednostek, posiadających       rzeć na klienta z nieco innej perspektywy,
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24