Page 24 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 24

Employer branding

    lokalnie
    i globalnie
    O tym, jak tworzyć międzynarodową strategię eb, pisze Karolina Białobrzewska,
    CEE Employer Branding & Talent Acquisition Lead, Unilever

24  Niezależnie od tego, czy mówimy o stra-    wykorzystać lokalną wiedzę, doświad-      wcześniej, gdzie się dublujemy, co mo-
    tegii globalnej czy lokalnej, bardzo waż-  czenia i  najlepsze praktyki. Skupiliśmy  żemy zrobić wspólnie i  bardziej efek-
    ne jest zrozumienie trendów na rynku.      się przede wszystkim na studenckim        tywnie. Okazało się, że na poziomie
    Wiele uwagi poświęciliśmy analizowaniu     rynku pracy. Ważne dla nas było to, żeby  lokalnym robimy świetne rzeczy, ale
    dostępnych badań i  raportów EB oraz       komunikować się z  młodymi talentami      możemy zaoszczędzić masę czasu i  za-
    konfrontacji wyników z  uwarunkowa-        efektywnie, uwzględniając ich aspiracje,  sobów, jeśli zaplanujemy to razem. Ba-
    niami na poszczególnych rynkach. To,       które w całej Europie są dość podobne     zując na danych oraz naszym doświad-
    między innymi, pozwoliło nam stworzyć      (generacja Y).                            czeniu, staraliśmy się przewidzieć, które
    spójne EVP i w efekcie jednolitą strate-                                             aktywności będą odpowiadały na po-
    gię. Pracowaliśmy nad nią w międzyna-      Naszą pracę rozpoczęliśmy od spraw-       trzeby nie tylko jednego kraju, ale więk-
    rodowym zespole, tak aby maksymalnie       dzenia, jakie działania podejmowaliśmy    szej części Europy.
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29