Page 26 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 26

EB bez zaangażowania
    pracowników?

    Niemożliwe!

    O tym, jak angażować pracowników firmy w tworzenie
    i realizację strategii EB, pisze Anna Molenda, Employer
    Branding Expert, UBS

26  Budując strategię employer brandingo-    tingu produktowego, w  którym znajo-       i studentów czy absolwentów? Wszystko
    wą w UBS, już w pierwszym kroku dużo     mość odbiorcy i jego preferencji jest dla  zależy od sektora, w jakim działamy, ale
    uwagi poświęciliśmy zdefiniowaniu tzw.   promującego lub sprzedawcy kluczowa.       myśląc o  skutecznym employer bran-
    grup docelowych, czyli opisowi osób, do                                             dingu, jako firma z  obszaru SSC/BPO
    których chcemy najpierw dotrzeć z  in-   Zatrzymajmy się na słowie „definiowa-      uważamy, że dodatkową i równie ważną
    formacją o marce firmy jako pracodaw-    nie” i zastanówmy się, dlaczego jest ono   grupą docelową są nasi pracownicy.
    cy, a później utrzymać w ich świadomo-   tak ważne? Czy nasza grupa docelowa
    ści pozytywny wizerunek organizacji.     to nie są po prostu kandydaci podziele-    Zawsze podkreślam, że pracownicy jako
    Jest to praktyka zaczerpnięta z  marke-  ni w prosty sposób na doświadczonych       ambasadorowie marki są najbardziej wia-
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31