Page 26 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 26
EB bez zaangażowania
pracowników?
Niemożliwe!
O tym, jak angażować pracowników firmy w tworzenie
i realizację strategii EB, pisze Anna Molenda, Employer
Branding Expert, UBS
26 Budując strategię employer brandingo- tingu produktowego, w którym znajo- i studentów czy absolwentów? Wszystko
wą w UBS, już w pierwszym kroku dużo mość odbiorcy i jego preferencji jest dla zależy od sektora, w jakim działamy, ale
uwagi poświęciliśmy zdefiniowaniu tzw. promującego lub sprzedawcy kluczowa. myśląc o skutecznym employer bran-
grup docelowych, czyli opisowi osób, do dingu, jako firma z obszaru SSC/BPO
których chcemy najpierw dotrzeć z in- Zatrzymajmy się na słowie „definiowa- uważamy, że dodatkową i równie ważną
formacją o marce firmy jako pracodaw- nie” i zastanówmy się, dlaczego jest ono grupą docelową są nasi pracownicy.
cy, a później utrzymać w ich świadomo- tak ważne? Czy nasza grupa docelowa
ści pozytywny wizerunek organizacji. to nie są po prostu kandydaci podziele- Zawsze podkreślam, że pracownicy jako
Jest to praktyka zaczerpnięta z marke- ni w prosty sposób na doświadczonych ambasadorowie marki są najbardziej wia-