Page 26 - MEB13
P. 26

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…        projektami. Z jednej strony staramy się zatem być
                                                                       dla nich ekspertami i mentorami, z drugiej – firmą
                                                                   26  otwartą na pomysły i innowacje. Uważamy, że uda-
                                                                       je nam się w tym odnaleźć złoty środek.

                                                                       Promocja programu
                                                                       Już od kilku lat z satysfakcją obserwujemy rozpo-
                                                                       znawalność programu stażowego Comarch wśród
                                                                       studentów z całej Polski. Widzimy w tym dużą za-
                                                                       sługę dobrych opinii stażystów z lat poprzednich
                                                                       (najczęściej będących wciąż pracownikami firmy)
                                                                       oraz innych działań promocyjnych.

                                                                       Na szczególną uwagę w budowaniu marki progra-
                                                                       mu stażowego zasługują targi pracy, w  których
                                                                       staramy się uczestniczyć każdego roku. Deklara-
                                                                       cje kandydatów sugerują nam za każdym razem,
                                                                       że jest to dla nich jedno z  najważniejszych źró-
                                                                       deł informacji na temat programu. W organizacji
                                                                       stoiska targowego stawiamy w  szczególności na
                                                                       obecność specjalistów z Comarch mogących udzie-
                                                                       lić studentom rzetelnych informacji. Chodzi tu za-
                                                                       równo o osoby odpowiedzialne za rekrutację, jak
                                                                       i te, z którymi student może porozmawiać o tech-
                                                                       nicznych szczegółach pracy w  IT: programistów,
                                                                       menedżerów projektów, kierowników zespołów.
                                                                       Nie do przecenienia jest przecież wartość bezpo-
                                                                       średniego kontaktu z  pracownikami danego od-
                                                                       działu informującymi o tym, jak naprawdę pracuje
                                                                       się w danym miejscu. Pozwala to zaznajomić po-
                                                                       tencjalnego stażystę z firmą, zanim będzie miał do
                                                                       czynienia z którymkolwiek etapem rekrutacji. Tym,
                                                                       którym uda się pozytywnie przejść proces, pozwa-
                                                                       la dodatkowo już na początku pobytu w  nowym
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31