Page 27 - MEB13
P. 27
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
miejscu spotykać na korytarzu znajomą twarz. Nie
zapominamy w tym wszystkim oczywiście o cie-
kawej aranżacji przestrzeni i rozpoznawalnych ga-
dżetach firmowych.
Co może pójść nie tak? śli przy zatrudnianiu wielu studentów chcemy Martyna Oczki
Wiemy, że problemem niektórych programów sta- uniknąć etykiety „firmy dla świeżaków”, musimy
żowych jest oddawanie studentom oderwanych zwracać szczególną uwagę na komunikację zwią- specjalista ds. marketingu internetowego
od warunków biznesowych projektów, przygoto- zaną z zatrudnianiem doświadczonych specjali- w dziale employer brandingu firmy Comarch
wywanych specjalnie na potrzeby kilkumiesięcz- stów. Warto wspierać wystąpienia pracowników
nej nauki. Nie praktykujemy tego w Comarch, na konferencjach czy spotkaniach oraz ich wypo- Jest entuzjastką content i wideomarketingu w EB. Redaguje
mając świadomość, że może to być problema- wiedzi w mediach branżowych, co podkreśli wize- bloga Comarch IT Board, na którym znajdują się treści dotyczą-
tyczne zarówno ze względów wizerunkowych, jak runek pracodawcy dla ekspertów. ce kariery w branży IT oraz technologii. Prywatnie miłośniczka
i edukacyjnych. Odpowiedzialność i zaufanie, któ- podróży, jazdy na rowerze i kotów.
rymi obdarza się młodych ludzi już na począt-
ku kariery, przynoszą bowiem wymierne korzyści
w postaci zaangażowania i satysfakcji z wyko-
nywanej pracy. Co roku pocztą pantoflową do
zainteresowanych dociera informacja, że praca
podczas stażu w Comarch nie polega na bezcelo-
wym klepaniu kodu, który po trzech miesiącach
trafi do kosza. My dodatkowo wzmacniamy ten
przekaz w każdym z naszych kanałów komuni-
kacyjnych. Pojawia się tu jednak również ryzy-
ko – musimy wziąć pod uwagę opinie klientów,
którzy mogą być zaniepokojeni tym, że nad za-
mówionym przez nich produktem pracują osoby
z niewielkim doświadczeniem. W Comarch sta-
ramy się to wyważyć – z jednej strony pozwa-
lać się stażystom uczyć na żywym organizmie,
a z drugiej zapewniać im opiekę mentorską do-
świadczonych pracowników. Nasi klienci nie mu-
szą się więc obawiać, że trafią do nich produkty
niedopracowane lub niskiej jakości. Ponadto je-
27