Page 27 - MEB13
P. 27

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

miejscu spotykać na korytarzu znajomą twarz. Nie
zapominamy w  tym wszystkim oczywiście o  cie-
kawej aranżacji przestrzeni i rozpoznawalnych ga-
dżetach firmowych.

Co może pójść nie tak?                             śli przy zatrudnianiu wielu studentów chcemy     Martyna Oczki
Wiemy, że problemem niektórych programów sta-      uniknąć etykiety „firmy dla świeżaków”, musimy
żowych jest oddawanie studentom oderwanych         zwracać szczególną uwagę na komunikację zwią-    specjalista ds. marketingu internetowego
od warunków biznesowych projektów, przygoto-       zaną z  zatrudnianiem doświadczonych specjali-   w dziale employer brandingu firmy Comarch
wywanych specjalnie na potrzeby kilkumiesięcz-     stów. Warto wspierać wystąpienia pracowników
nej nauki. Nie praktykujemy tego w  Comarch,       na konferencjach czy spotkaniach oraz ich wypo-  Jest entuzjastką content i  wideomarketingu w  EB. Redaguje
mając świadomość, że może to być problema-         wiedzi w mediach branżowych, co podkreśli wize-  bloga Comarch IT Board, na którym znajdują się treści dotyczą-
tyczne zarówno ze względów wizerunkowych, jak      runek pracodawcy dla ekspertów.                  ce kariery w branży IT oraz technologii. Prywatnie miłośniczka
i edukacyjnych. Odpowiedzialność i zaufanie, któ-                                                   podróży, jazdy na rowerze i kotów.
rymi obdarza się młodych ludzi już na począt-
ku kariery, przynoszą bowiem wymierne korzyści
w  postaci zaangażowania i  satysfakcji z  wyko-
nywanej pracy. Co roku pocztą pantoflową do
zainteresowanych dociera informacja, że praca
podczas stażu w Comarch nie polega na bezcelo-
wym klepaniu kodu, który po trzech miesiącach
trafi do kosza. My dodatkowo wzmacniamy ten
przekaz w  każdym z  naszych kanałów komuni-
kacyjnych. Pojawia się tu jednak również ryzy-
ko – musimy wziąć pod uwagę opinie klientów,
którzy mogą być zaniepokojeni tym, że nad za-
mówionym przez nich produktem pracują osoby
z  niewielkim doświadczeniem. W  Comarch sta-
ramy się to wyważyć – z  jednej strony pozwa-
lać się stażystom uczyć na żywym organizmie,
a  z  drugiej zapewniać im opiekę mentorską do-
świadczonych pracowników. Nasi klienci nie mu-
szą się więc obawiać, że trafią do nich produkty
niedopracowane lub niskiej jakości. Ponadto je-

                                                   27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32