Page 34 - MEB13
P. 34

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                                                                                                                        fot.: arch. PZU

Wnętrza PZU spodobały się gościom

kreśla aż 78% ankietowanych. Na drugim miejscu     z uzupełniających się wzajemnie działań online    śmy serię tekstów dotyczących możliwości pracy
znalazła się elastyczność, zarówno w  rozumie-     w  portalu www.mamopracuj.pl i  mediach spo-      w PZU Contact Center, które zostały opublikowa-
niu elastyczności godzin pracy, jak i w podejściu  łecznościowych oraz działań offline, w  ramach    ne w  portalu. Pierwszym był wywiad z  konsul-
pracodawcy do pracownicy łączącej kilka ról spo-   których 16 kwietnia zorganizowaliśmy Dzień        tantką contact center PZU Joanną Bawoli.
łecznych. Ważne okazało się też ograniczenie       Otwarty CC dla mam. Nasze posty na Facebooku      Asia przedstawiła historię swojej pracy w firmie,
liczby nadgodzin oraz możliwość pracy w  nie-      dotarły do niemal 30 tys. użytkowników i cieszy-  którą rozpoczęła zaraz po przerwie związanej
pełnym wymiarze czasu. Dzięki temu badaniu         ły się dużym wskaźnikiem zaangażowania.           z urodzeniem bliźniąt.
uświadomiliśmy sobie, jak niewiele potrzeba, by    Specjalnie na potrzeby inicjatywy stworzono       Dzięki jej przykładowi mogliśmy udowodnić, że
sprawić, żeby PZU stało się miejscem pracy przy-   także specjalny adres mailowy, pod którym zbie-   nasze contact center na stanowisku konsultanta
jaznym tej grupie pracowników.                     raliśmy zgłoszenia do udziału w wydarzeniu oraz   infolinii oferuje elastyczne warunki zatrudnienia
                                                   odpowiadaliśmy na pytania.                        z możliwością indywidualnego ustalenia harmo-
Wspólnie z  portalem przygotowaliśmy specjal-                                                        nogramu pracy, co sprzyja godzeniu życia ro-
ną akcję rekrutacyjno-wizerunkową skierowaną       Część wizerunkowa kampanii obejmowała z kolei     dzinnego z obowiązkami służbowymi. W portalu
do mam poszukujących pracy. Składała się ona       działania PR-owe, w ramach których stworzyli-     zamieściliśmy również ogłoszenie o pracę skiero-

                                                                 34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39