Page 34 - MEB13
P. 34
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
fot.: arch. PZU
Wnętrza PZU spodobały się gościom
kreśla aż 78% ankietowanych. Na drugim miejscu z uzupełniających się wzajemnie działań online śmy serię tekstów dotyczących możliwości pracy
znalazła się elastyczność, zarówno w rozumie- w portalu www.mamopracuj.pl i mediach spo- w PZU Contact Center, które zostały opublikowa-
niu elastyczności godzin pracy, jak i w podejściu łecznościowych oraz działań offline, w ramach ne w portalu. Pierwszym był wywiad z konsul-
pracodawcy do pracownicy łączącej kilka ról spo- których 16 kwietnia zorganizowaliśmy Dzień tantką contact center PZU Joanną Bawoli.
łecznych. Ważne okazało się też ograniczenie Otwarty CC dla mam. Nasze posty na Facebooku Asia przedstawiła historię swojej pracy w firmie,
liczby nadgodzin oraz możliwość pracy w nie- dotarły do niemal 30 tys. użytkowników i cieszy- którą rozpoczęła zaraz po przerwie związanej
pełnym wymiarze czasu. Dzięki temu badaniu ły się dużym wskaźnikiem zaangażowania. z urodzeniem bliźniąt.
uświadomiliśmy sobie, jak niewiele potrzeba, by Specjalnie na potrzeby inicjatywy stworzono Dzięki jej przykładowi mogliśmy udowodnić, że
sprawić, żeby PZU stało się miejscem pracy przy- także specjalny adres mailowy, pod którym zbie- nasze contact center na stanowisku konsultanta
jaznym tej grupie pracowników. raliśmy zgłoszenia do udziału w wydarzeniu oraz infolinii oferuje elastyczne warunki zatrudnienia
odpowiadaliśmy na pytania. z możliwością indywidualnego ustalenia harmo-
Wspólnie z portalem przygotowaliśmy specjal- nogramu pracy, co sprzyja godzeniu życia ro-
ną akcję rekrutacyjno-wizerunkową skierowaną Część wizerunkowa kampanii obejmowała z kolei dzinnego z obowiązkami służbowymi. W portalu
do mam poszukujących pracy. Składała się ona działania PR-owe, w ramach których stworzyli- zamieściliśmy również ogłoszenie o pracę skiero-
34