Page 35 - MEB13
P. 35

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

wane do mam, które wyświetliło 828 unikalnych      przy którym można było porozmawiać z rekru-        fot.: arch. PZU  czą o  tym, że inicjatywa, którą podjęliśmy, jest
użytkowników, a  także zaproszenie do udziału      terem i  od razu złożyć dokumenty aplikacyjne.                      według mam innowacyjna i potrzebna. Z uzna-
w  dniu otwartym, który był kulminacyjnym          – Uzyskałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące                       niem spotkały się organizacja wydarzenia, wygląd
punktem kampanii. Artykuły dotarły w  sumie        mnie pytania. Jestem umówiona na rozmowę re-                        wnętrza siedziby, atrakcje dla dzieci oraz spotka-
do ponad 2,5 tys. czytelników.                     krutacyjną w poniedziałek, więc może coś z tego                     nie z  redakcją portalu. Julia, jedna z  uczestni-
                                                   wyjdzie – wspomina Karolina.                                        czek, postawiła nawet wyzwanie przed innymi
Spotkanie w  firmie zaplanowaliśmy z  myślą        Na zakończenie spotkania redaktorki portalu                         firmami potencjalnie zainteresowanymi zatrud-
o mamach i ich potrzebach. Przygotowaliśmy je      MamoPracuj.pl opowiadały o tym, jak to jest być                     nieniem mam, mówiąc, że im więcej takich inicja-
w sobotę przed południem, a zaproszone uczest-     pracującą mamą oraz jakie pułapki czekają na                        tyw, tym lepiej. Jej zdaniem takie działania przy-
niczki miały możliwość pojawienia się na wyda-     kobiety powracające do pracy i jak sobie z nimi                     czyniają się do budowania wizerunku PZU jako
rzeniu ze swoimi maluchami. Zapewniliśmy tro-      radzić. Odkrywały także kulisy powstania swojej                     przyjaznego pracodawcy. A o to nam chodziło.
skliwą opiekę nad dziećmi, tak aby każda mama      strony i  ich pomysły na to, „jak pracować i  nie
mogła skorzystać ze spotkania. – Widoczna była     zwariować”. Zebrane informacje zwrotne świad-                       Katarzyna Grzelak
dbałość o  nowoczesne rozwiązania w  pracy
i  o  klimat przyjazny pracownikom. To dobrze      Uczestniczki Dnia Otwartego                                         Grupa PZU
świadczy o firmie, jeśli daje się ona poznać jako
przyjazna mamom i dzieciom. Poza tym pierwszy                                                                          Absolwentka Wydziału Matematyki Uniwersytetu Kardynała
raz w życiu brałam udział w potencjalnej rekruta-                                                                      Stefana Wyszyńskiego. Z  Grupą PZU jest związana od czasu
cji razem z dzieckiem. Mój synek był tak zachwy-                                                                       studiów. Pracując na różnych stanowiskach związanych z kie-
cony kinderbalem (a w szczególności panem ilu-                                                                         rowaniem personelem, wyznacza nowe trendy w zakresie za-
zjonistą), że nie chciał wracać do domu – mówi                                                                         rządzania zasobami ludzkimi czy budowania kultury organizacji.
Kasia, jedna z uczestniczek.                                                                                           Pomysłodawczyni Dnia Otwartego Contact Center dla mam.
                                                                                                                       Zamiłowanie do aktywnego wypoczynku na łonie natury reali-
Swoją wizytę mamy zaczęły od warsztatów                                                                                zuje dzięki rowerowym eskapadom.
z  pierwszej pomocy dzieciom prowadzonych
przez nasz zespół BHP. Po warsztatach przy-
szedł czas na zwiedzanie biura – była to również
okazja do zadawania pytań na temat pracy, wa-
runków zatrudnienia i wszystkiego, co jest ważne
dla każdej pracującej mamy. Później rozpoczęli-
śmy część mniej oficjalną. Przy kawie i  ciastku
uczestniczki wydarzenia mogły bliżej poznać
osoby z  naszego contact center. Przygotowali-
śmy również specjalne stanowisko rekrutacyjne,

                                                   35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40