Page 32 - MEB14
P. 32
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Colonel’s
Kitchen,
czyli employer branding
w wykonaniu KFC
Szkolenia, spotkania integracyjne, elastyczne godziny pracy, konkursy, karty na zaję-
cia sportowe, dodatkowe ubezpieczenia zdrowotne, programy rozwoju zawodowego.
Firmy coraz chętniej korzystają z różnych narzędzi mających na celu angażowanie
pracowników oraz budowanie i wzmacnianie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
Anna Mościszko-Bobecka, Area Coach KFC, opowiada o Colonel’s Kitchen, czyli kon-
kursie kulinarnym dla pracowników sieci tej restauracji.
Wizerunek firmy jako „pracodawcy z wyboru” to przykładają coraz większą wagę do tego, jak są
dziś cel wielu przedsiębiorstw. Zaoferowanie do- postrzegane na rynku. Przedsiębiorstwa nie tylko
brego wynagrodzenia i odpowiedniego stanowi- oferują duży wybór benefitów, ale też stwarzają
ska to za mało, by przyciągnąć i zatrzymać naj- liczne możliwości rozwoju. Angażowanie pracow-
większe talenty. Pracownik musi mieć pewność, ników w wewnętrzne konkursy to właśnie jedna
że firma, w której się zatrudnia, pozwoli mu roz- z nich. Z tej formuły skorzystała nasza marka. Za-
winąć skrzydła i stworzy odpowiednie warunki prosiliśmy pracowników do stworzenia zupełnie
do rozwoju zawodowego. Właśnie dlatego firmy nowego dania opartego na produktach z menu
32