Page 32 - MEB14
P. 32

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

         Colonel’s

       Kitchen,

                       czyli employer branding
                       w wykonaniu KFC

Szkolenia, spotkania integracyjne, elastyczne godziny pracy, konkursy, karty na zaję-
cia sportowe, dodatkowe ubezpieczenia zdrowotne, programy rozwoju zawodowego.
Firmy coraz chętniej korzystają z różnych narzędzi mających na celu angażowanie
pracowników oraz budowanie i wzmacnianie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
Anna Mościszko-Bobecka, Area Coach KFC, opowiada o Colonel’s Kitchen, czyli kon-
kursie kulinarnym dla pracowników sieci tej restauracji.

Wizerunek firmy jako „pracodawcy z wyboru” to      przykładają coraz większą wagę do tego, jak są
dziś cel wielu przedsiębiorstw. Zaoferowanie do-   postrzegane na rynku. Przedsiębiorstwa nie tylko
brego wynagrodzenia i odpowiedniego stanowi-       oferują duży wybór benefitów, ale też stwarzają
ska to za mało, by przyciągnąć i zatrzymać naj-    liczne możliwości rozwoju. Angażowanie pracow-
większe talenty. Pracownik musi mieć pewność,      ników w wewnętrzne konkursy to właśnie jedna
że firma, w której się zatrudnia, pozwoli mu roz-  z nich. Z tej formuły skorzystała nasza marka. Za-
winąć skrzydła i stworzy odpowiednie warunki       prosiliśmy pracowników do stworzenia zupełnie
do rozwoju zawodowego. Właśnie dlatego firmy       nowego dania opartego na produktach z menu

32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37