Page 34 - MEB14
P. 34

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Konkursowe dania wychodziły poza standardowe menu KFC

ko wyzwoli kreatywność pracowników, ale także          Poszukiwanie nowych smaków                         nia prywatnego czasu i pomysłowości – w krótkim
pozwoli docenić ich profesjonalizm i zaangażowa-       Strategia takich konsultacji sprawdziła się do-    wideo trzeba było sprzedać swoją propozycję jury.
nie w codzienną pracę. Dzięki temu ich propozy-        skonale. Idea konkursu kulinarnego okazała się
cje były wypadkową doświadczenia i obserwacji          strzałem w dziesiątkę, a zainteresowanie przekro-  Uczestnicy konkursu Colonel’s Kitchen dostali oka-
potrzeb gości. Duże zainteresowanie programami         czyło nasze najśmielsze oczekiwania. Do udziału    zję wykazania się kreatywnością oraz wyjścia poza
kulinarnymi i moje rozmowy z pracownikami były         w rozgrywkach zgłosiło się łącznie ponad 9 tys.    codzienne ramy. Ich zaangażowanie to dla nas do-
zalążkiem tego pomysłu. Niezwykle ważny był dla        osób pracujących w 470 restauracjach z różnych     wód, że potrzeby klientów KFC najlepiej znają wła-
nas także aspekt integracyjny. Dzięki konkursowi       krajów. By przejść do kolejnych etapów i mieć      śnie pracownicy restauracji. Wszystkie finałowe ze-
pracownicy mieli okazję spotkać się z kolegami         szanse na walkę w finale, uczestnicy musieli nie   społy podczas prezentacji swoich dań podkreślały,
z innych krajów, a także realnie wpłynąć na funk-      tylko stworzyć nowe danie, ale także przygotować   że pomysł pojawił się w odpowiedzi na sygnały pły-
cjonowanie naszych restauracji.                        krótki film na jego temat. Wymagało to poświęce-   nące ze strony gości – komentuje Piotr Aksan, Ge-

                                                                 34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39