Page 34 - MEB14
P. 34
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Konkursowe dania wychodziły poza standardowe menu KFC
ko wyzwoli kreatywność pracowników, ale także Poszukiwanie nowych smaków nia prywatnego czasu i pomysłowości – w krótkim
pozwoli docenić ich profesjonalizm i zaangażowa- Strategia takich konsultacji sprawdziła się do- wideo trzeba było sprzedać swoją propozycję jury.
nie w codzienną pracę. Dzięki temu ich propozy- skonale. Idea konkursu kulinarnego okazała się
cje były wypadkową doświadczenia i obserwacji strzałem w dziesiątkę, a zainteresowanie przekro- Uczestnicy konkursu Colonel’s Kitchen dostali oka-
potrzeb gości. Duże zainteresowanie programami czyło nasze najśmielsze oczekiwania. Do udziału zję wykazania się kreatywnością oraz wyjścia poza
kulinarnymi i moje rozmowy z pracownikami były w rozgrywkach zgłosiło się łącznie ponad 9 tys. codzienne ramy. Ich zaangażowanie to dla nas do-
zalążkiem tego pomysłu. Niezwykle ważny był dla osób pracujących w 470 restauracjach z różnych wód, że potrzeby klientów KFC najlepiej znają wła-
nas także aspekt integracyjny. Dzięki konkursowi krajów. By przejść do kolejnych etapów i mieć śnie pracownicy restauracji. Wszystkie finałowe ze-
pracownicy mieli okazję spotkać się z kolegami szanse na walkę w finale, uczestnicy musieli nie społy podczas prezentacji swoich dań podkreślały,
z innych krajów, a także realnie wpłynąć na funk- tylko stworzyć nowe danie, ale także przygotować że pomysł pojawił się w odpowiedzi na sygnały pły-
cjonowanie naszych restauracji. krótki film na jego temat. Wymagało to poświęce- nące ze strony gości – komentuje Piotr Aksan, Ge-
34