Page 37 - MEB14
P. 37

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                                                                         konkretnych zachowań uznanych za oczekiwane
                                                                                                         w naszym banku.

                                                                                                         Pracując nad transformacją kultury organizacyj-
                                                                                                         nej, skoncentrowaliśmy się na tym, aby 7 funda-
                                                                                                         mentów zaczęło funkcjonować w banku i rzeczy-
                                                                                                         wiście wspierało realizację celów biznesowych.
                                                                                                         Zaplanowaliśmy wiele inicjatyw dopasowanych
                                                                                                         do wyzwań BGŻ BNP Paribas i wykorzystaliśmy
                                                                                                         cały wachlarz narzędzi komunikacyjnych, aby
                                                                                                         mieć pewność, że dotrzemy z informacją do każ-
                                                                                                         dego pracownika, nawet w najdalej położonym
                                                                                                         zakątku Polski.

i w jaki sposób działać – bazując na 7 fundamen-      ników banku. Od początku każdy głos miał real-     Kampania edukacyjno-promocyjna 7 funda-
tach: Odwadze, Współpracy, Wizji, Przedsiębior-       ny wpływ na to, w jakim banku i w jakiej kulturze  mentów kultury organizacyjnej banku spotka-
czości, Wspieraniu Zmian, Zaufaniu i Inspiracji (Da-  organizacyjnej będziemy pracować w najbliższej     ła się z pozytywnym odbiorem wśród pracow-
waniu przykładu). Mając świadomość, że to ludzie      przyszłości. Dzięki zaangażowaniu pracowników      ników. Popularność zdobyła dzięki komiksowi,
tworzą kulturę i to od nas zależy, czy będzie ona     w badanie opinii na temat procesu integracji oraz  którego hasłem przewodnim było określenie
się przejawiać w codziennym życiu zawodowym,          spotkaniom grup fokusowych o wcześniej nazwa-      „Taka sytuacja…”. W przewrotny sposób poka-
zaprosiliśmy do współpracy wszystkich pracow-         ne fundamenty opisano i uzupełniono o katalog      zywała sytuacje z codziennego życia korpora-
                                                                                                         cji. Każdy fundament był kolejno komunikowany,
                                                                                                         miał swój „czas antenowy” w narzędziach digi-
                                                                                                         talowych i społecznościowych Banku. Specjalne
                                                                                                         wydanie wewnętrznego magazynu, poświęcone
                                                                                                         w całości kulturze organizacyjnej i jej ścisłemu
                                                                                                         powiązaniu ze strategią banku, stało się podręcz-
                                                                                                         nym kompendium wiedzy, do którego nadal chęt-
                                                                                                         nie sięgają nasi pracownicy. Przekaz dodatkowo
                                                                                                         wzmacniały akcje mailingowe, krótkie sondy, mi-
                                                                                                         nikonkursy, elektroniczne badania opinii oraz wy-
                                                                                                         gaszacze ekranu i tapety PC.

                                                      37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42