Page 25 - Magazyn Employer Branding nr 5
P. 25
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…



Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszym i garsonkach czują się nieswojo. U nas jest zupełnie inaczej,
świecie trudno jest zbudować docho- co nie wszystkim musi się spodobać. Na szczęście jest wiele
frm na rynku. 
dowy biznes i jednocześnie dbać o ludzi
i wspierać ich w każdym momencie. Czy taka prezentacja frmy to sposób na zwrócenie uwagi,
Wierzymy jednak, że to ma sens. czy faktycznie odzwierciedla wartości organizacji?
To nie jest chwilowa moda, która zniknie z kolejnym sezo-
nem. To kultura organizacji, odzwierciedlająca wartości za-
» szybkiego awansu w naszych strukturach i szansa rozwoju, łożycieli, czyli moje, Karoliny Froń i Patryka Kawali. Chcemy
zdobycia nowych umiejętności. Osoby z doświadczeniem, być oryginalni, a jednocześnie autentyczni. Udawanie na
które wiedzą już, jak wygląda praca w call center, są zwykle dłuższą metę byłoby męczące. Firmowe pryncypia wypły-
zszokowane tym, jak bardzo różnimy się od innych frm wają z naszych doświadczeń życiowych, przekonań, marzeń
w branży. My nie zostawiamy pracowników samym sobie, i celów. Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszym świecie
stawiamy ich na pierwszym miejscu, a przełożony dba o ich trudno jest zbudować dochodowy biznes i jednocześnie
rozwój, motywację i pomaga im wyznaczyć cele. dbać o ludzi i wspierać ich w każdym momencie. Wierzymy
jednak, że to ma sens.
Zagrzewanie się do boju – czy taka motywacja jest po-
trzebna w pracy w call center? Nigdy nie mieli Państwo obaw, że ktoś potraktuje frmę
Nie wiem, jak można działać bez takiej motywacji! Call jako mało poważną?
center to w ogromnej większości ludzie młodzi, w wieku Nie przejmujemy się tym. Jeśli ktoś tak o nas myśli, to ma do
od 18 do 26 lat. Dla nich praca to nie tylko obowiązek, chcą tego prawo, po prostu nie jest nam po drodze. My wiemy,
jednocześnie czerpać radość i satysfakcję z tego, co robią. że nasi ludzie cieszą się tym, co budują razem z nami, a to
My im to dajemy. Mamy swoje rytuały, które odróżniają daje rewelacyjne efekty. Już na starcie ustanowiliśmy ramy
nas od innych frm, np. właśnie te okrzyki przed rozpoczę- naszego biznesu i daliśmy wyraźny sygnał: jeśli podoba ci
ciem pracy, oklaskiwanie osób, które realizują cele dzienne, się to, co robimy, zapraszamy do nas. Jeśli nie, trudno, my
cieszenie się z sukcesów, celebrowanie wspólnych świąt. jedziemy dalej.
Dzięki temu praca, która na co dzień jest bardzo ciężka,
staje się przyjemniejsza i łatwiej jest radzić sobie chociażby Rozmawiała Anna Tomczyk
ze stresującymi klientami.

Czy organizują Państwo tematyczne imprezy dla pra-
cowników?
Oczywiście. W ubiegłym roku, podczas frmowej Wigilii,
każdy miał za zadanie przebrać się w strój z epoki średnio-
wiecza lub starożytności. I wszyscy to zrobili, więc na chwilę Karol Froń
przenieśliśmy się do średniowiecznego zamku i poczuliśmy – ma 27 lat, od 2007 r. jest związany z branżą
się jak ludzie w dawnych czasach. Było kilku rycerzy, ale też call center. Zaczynał „na słuchawce”, następnie
wódz indiański, król, dziewka, księżniczka, królowa, woj i inni. awansował na menedżera zespołu, a później na
Świetnie się przy tym bawiliśmy. Takie wydarzenia są okazją kierownika projektu. Pracował w korporacji, w której
do integracji między oddziałami naszej frmy, a jednocześnie nie miał wpływu na strategiczne decyzje, a jego
dajemy poprzez nie sygnał: nie chcemy być tacy jak inne pomysły pozostawały bez echa, dlatego razem z żoną
organizacje, w których pan prezes wnosi lampkę szampana, i wspólnikiem postanowił założyć własny biznes
składa życzenia i rozpoczyna „szampańską” zabawę, pod- i zbudować go po swojemu. Pasjonuje się rozwojem »
czas której wszyscy są spięci, zażenowani, a w garniturach osobistym i psychologią.

MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 2(5)/2014 # 25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30