Page 19 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 19

WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…

                                     miały do tego uprawnienia, bo dzięki temu będą
                                     mogły zamieszczać informacje bez opóźnień.

                                          Co powinno się znaleźć na stronie startowej?
                                          Aktualności, linki do często pobieranych do-
                                          kumentów?
                                          Mamy pewien standardowy zestaw, który reko-
                                          mendujemy, ale w dużej mierze zależy to od orga-
                                          nizacji. Jeśli w firmie nie ma nikogo, kto zajmuje się
                                          komunikacją wewnętrzną, wtedy być może nie ma
                                          sensu wdrażać sekcji aktualności, gdzie przez trzy
                                          miesiące będzie zawieszony artykuł o świątecznej
                                          imprezie integracyjnej. Więc jeszcze raz – kluczem
                                          jest kontekst firmy.
                                          W większości organizacji sprawdzi się jednak po-
                                          niższy zestaw: aktualności firmowe, odnośniki do
                                          najczęściej wykorzystywanych systemów, od-
                                          nośniki do najbardziej potrzebnych dokumentów
                                          (wniosek urlopowy, rozliczenie delegacji) i oczywi-
                                          ście nawigacja, za pomocą której można znaleźć
                                          pozostałe informacje.
                                          Dodatkowo wyszukiwarka pracowników jako ele-
                                          ment stały, widoczny na wszystkich podstronach.
                                          Inne sekcje mogą być przydatne w firmach, gdzie
                                          duża część pracy ma zostać przeniesiona do in-
                                          tranetu.

przygotowywać i  rozwijać treści na te-   Jak przygotować użytkowników na wprowa-
mat przywilejów, urlopów, procedur do-    dzenie nowego intranetu? Jak ich zachęcić
tyczących zatrudnienia i różnego rodzaju  do korzystania?
zwolnień. Ważne, żeby wytypowane oso-     Rzeczywiście, wprowadzanie intranetu to proces,
by mogły publikować samodzielnie, żeby    dlatego pracę u podstaw zaczynamy już na etapie

19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24