Page 39 - MEB14
P. 39
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
są dla banku uczestnicy programu rozwojowego działań/akcji (np. są liderami i angażują się w re- nizacyjna jest!”. To jeszcze nie koniec, nadal bę-
dla talentów „Prestiż”. alizację projektów strategicznych dla banku). Jed- dziemy intensywnie pracować nad umacnianiem
nocześnie wspieramy ich w rozwoju tych kompe- kultury organizacyjnej Banku BGŻ BNP Paribas.
Nasz program rozwoju talentów menedżerskich tencji, które budują nową kulturę organizacyjną. Wierzymy, że ten rok będzie pomyślny, pełen in-
oparliśmy także na 7 fundamentach zachowań spirujących i efektywnych działań.
przywódczych, które posłużyły do stworzenia Zmiana kultury organizacyjnej jest procesem złożo-
profilu kompetencyjnego, oczekiwanego od osób nym i długofalowym, dlatego planujemy przepro- Marzena Farion-Rzeźniczak
aspirujących do ról menedżerskich w banku. Na wadzenie działań weryfikujących stopień wdrożenia
tej podstawie zidentyfikowaliśmy pracowników, 7 fundamentów, a co za tym idzie – występowania Kierownik Zespołu Zarządzania Zmianą
którzy mają największy potencjał w tym zakresie oczekiwanych zachowań w codziennej pracy. Wy- w Banku BGŻ BNP Paribas
oraz chcą wspierać wdrażanie zmiany kulturowej niki tych działań pozwolą nam ocenić, które warto-
i organizacyjnej. Talenty promują poszczególne ści zostały zaimplementowane z sukcesem, a które Od 2004 roku związana zawodowo z branżą finansową,
wartości w ramach codziennej aktywności bizne- z nich wymagają jeszcze zintensyfikowania działań, a od 2006 z Grupą BNP Paribas jako trener, coach i menedżer.
sowej oraz stworzonych specjalnie dla tej grupy aby finalnie móc powiedzieć, że wszyscy pracuje- Obecnie odpowiada za obszar zarządzania zmianą i strategię
my zgodnie z kulturą organizacyjną Banku BGŻ BNP digital transformation w Banku BGŻ BNP Paribas.
Paribas.
Dodatkowo prowadzi badania naukowe w obszarze zarządza-
Kultura organizacyjna wzmacnia identyfikację nia ludźmi, internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz transgra-
pracowników z firmą i jej wartościami, jest waż- nicznego świadczenia usług. Propagatorka myśli jednoczenia
nym elementem w budowaniu unikalnej wartości środowisk branżowych na rzecz budowania wspólnego wize-
pracodawcy (EVP). Poprzez ujednolicenie kultury runku polskich przedsiębiorstw za granicą oraz wagi wspólnych
i określenie pożądanych postaw oraz zachowań wartości, zasad i kultury w całościowej ocenie organizacji.
mogliśmy określić, co dajemy pracownikom jako
firma oraz jakich kandydatów poszukujemy. Dzię- Agnieszka Gołąb-Stanikowska
ki takiej kolejności działań: wypracowaniu wspól-
nej kultury połączonego banku, określeniu EVP, Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju Zawodowe-
a następnie stworzeniu strategii employer bran- go w Banku BGŻ BNP Paribas
ding, możemy stać się atrakcyjnym pracodawcą
dla kandydatów, dla których wartości naszej fir- Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze employer brandin-
my są ważne. gu, rekrutacji oraz rozwoju i szkoleniach pracowników. Posiada
liczne doświadczenia w zakresie przeprowadzania Assessment
Z okazji nowego roku przygotowaliśmy dla na- i Development Center. Brała aktywny udział w projektach
szych pracowników niespodziankę – kalendarze integrujących polityki i procesy HR w momencie fuzji. Bacznie
biurkowe z cyklu „Taka sytuacja… że kultura orga- śledzi i uczestniczy w zmianach, jakie niosą w pracy nowe
technologie, skutecznie wdrożyła systemy do zarządzania
szkoleniami oraz karierą pracowników.
39