Page 17 - Magazyn Employer Branding nr 4
P. 17
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
» do znajomych oraz do partnerów handlowych. Oni przekazali razkowy przekaz będzie zdecydowanie lepszy niż suche sło- się do nas kilku uczniów, którzy zainteresowali się pracą
go dalej. Reakcje były bardzo pozytywne. Wkrótce okazało, wa. Jednak samą ulotką nie zawojujemy świata. Chcemy za- w naszej fabryce, wcześniej nie było ich w ogóle. Jestem
że liczba widzów lawinowo rośnie. – Warto postawić na paść kandydatom w pamięć, dlatego podczas dni otwartych przekonana, że jeśli będziemy nadal działać, spotykać się
niestandardowe działania, ale trzeba się do nich przyłożyć. w Zespole Szkół nr 1 w Swarzędzu był obecny tapicer, który z młodymi ludźmi i mówić o tym, że taki zawód istnieje i ma
Gdyby flmik nie był dobry, zainteresowania by nie było, zrobił małe show, tworząc mebel – opowiada Małgorzata. przed sobą przyszłość, to sytuacja się poprawi. W wielu
więc nie jest ważny tylko temat, ale też sposób realizacji dziedzinach następuje mechanizacja, tymczasem meble
projektu. Zupełnie przypadkowo zrobiliśmy dużą promocję Firma stawia też na bardziej standardowe działania. tapicerowane mogą wykonać tylko i wyłącznie ludzkie ręce.
naszej fabryki, ale przede wszystkim zwróciliśmy uwagę Nawiązała współpracę ze wspomnianym zespołem szkół, To gwarantuje stabilność zatrudnienia i całkiem przyjemne
na problem niedoboru konkretnych pracowników. Teledysk w którym miała zostać reaktywowana klasa tapicerska. zarobki. Poza tym tworzenie wygodnego i estetycznego
wpisał się w medialne przekazy na temat kierunku i jakości Niestety, do tej pory nie udało się jej utworzyć ze względu mebla od początku do końca to ciekawa praca, a dla niektó-
edukacji. Bo wszyscy studiują, a nam brakuje rąk do pracy na zbyt małą liczbę chętnych. Jednak Małgorzata i tak rych nawet pasja – puentuje. Tak też zachęca kandydatów.
– dodaje nasza rozmówczyni. widzi pozytywne skutki działań swojego zespołu. – Zgłosiło
Anna Tomczyk
Warto postawić na niestandardowe
działania, ale trzeba się do nich
przyłożyć. Gdyby flmik nie był dobry,
zainteresowania by nie było, więc nie
jest ważny tylko temat, ale też sposób
realizacji projektu.
Filmik był także wykorzystywany podczas prezentacji
w szkołach. – Sama prelekcja jest dla młodych ludzi mało
ciekawa, dlatego pod koniec zawsze puszczamy teledysk.
Wielokrotnie widziałam, jak uczniowie poruszają się na krze-
słach w rytm muzyki i koncentrują się na tym, co widać na
ekranie. Nie wszyscy mogą przyjść do fabryki, żeby ją obej-
rzeć, wymyśliliśmy więc inny sposób na przybliżenie tego, na
czym polega praca u nas. Lepiej działać obrazem niż samym
słowem, bo właśnie przekaz z teledysku zostaje uczniom
w głowach – mówi Małgorzata. Jaka jest treść klipu? – Po
pierwsze pokazujemy, jak wygląda fabryka, jakie są jej działy
i czym można się w niej zajmować. Tapicerzy wykonują roz-
maite zadania podczas kolejnych etapów procesu produkcyj-
nego. Poza tym chcieliśmy podkreślić dobrą atmosferę pracy
i działania zespołowe – wyjaśnia.
Dział Marketingu fabryki Tombea przygotował też ulotki,
na okładce których jest komiks przedstawiający scenki sytu-
acyjne z codziennego dnia pracy tapicera. – Znów chcieliśmy
przyciągnąć uwagę formą. Założyliśmy, że lakoniczny, ob- Fragment ulotki rekrutacyjnej frmy Tombea
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(4)/2014 # 17
» do znajomych oraz do partnerów handlowych. Oni przekazali razkowy przekaz będzie zdecydowanie lepszy niż suche sło- się do nas kilku uczniów, którzy zainteresowali się pracą
go dalej. Reakcje były bardzo pozytywne. Wkrótce okazało, wa. Jednak samą ulotką nie zawojujemy świata. Chcemy za- w naszej fabryce, wcześniej nie było ich w ogóle. Jestem
że liczba widzów lawinowo rośnie. – Warto postawić na paść kandydatom w pamięć, dlatego podczas dni otwartych przekonana, że jeśli będziemy nadal działać, spotykać się
niestandardowe działania, ale trzeba się do nich przyłożyć. w Zespole Szkół nr 1 w Swarzędzu był obecny tapicer, który z młodymi ludźmi i mówić o tym, że taki zawód istnieje i ma
Gdyby flmik nie był dobry, zainteresowania by nie było, zrobił małe show, tworząc mebel – opowiada Małgorzata. przed sobą przyszłość, to sytuacja się poprawi. W wielu
więc nie jest ważny tylko temat, ale też sposób realizacji dziedzinach następuje mechanizacja, tymczasem meble
projektu. Zupełnie przypadkowo zrobiliśmy dużą promocję Firma stawia też na bardziej standardowe działania. tapicerowane mogą wykonać tylko i wyłącznie ludzkie ręce.
naszej fabryki, ale przede wszystkim zwróciliśmy uwagę Nawiązała współpracę ze wspomnianym zespołem szkół, To gwarantuje stabilność zatrudnienia i całkiem przyjemne
na problem niedoboru konkretnych pracowników. Teledysk w którym miała zostać reaktywowana klasa tapicerska. zarobki. Poza tym tworzenie wygodnego i estetycznego
wpisał się w medialne przekazy na temat kierunku i jakości Niestety, do tej pory nie udało się jej utworzyć ze względu mebla od początku do końca to ciekawa praca, a dla niektó-
edukacji. Bo wszyscy studiują, a nam brakuje rąk do pracy na zbyt małą liczbę chętnych. Jednak Małgorzata i tak rych nawet pasja – puentuje. Tak też zachęca kandydatów.
– dodaje nasza rozmówczyni. widzi pozytywne skutki działań swojego zespołu. – Zgłosiło
Anna Tomczyk
Warto postawić na niestandardowe
działania, ale trzeba się do nich
przyłożyć. Gdyby flmik nie był dobry,
zainteresowania by nie było, więc nie
jest ważny tylko temat, ale też sposób
realizacji projektu.
Filmik był także wykorzystywany podczas prezentacji
w szkołach. – Sama prelekcja jest dla młodych ludzi mało
ciekawa, dlatego pod koniec zawsze puszczamy teledysk.
Wielokrotnie widziałam, jak uczniowie poruszają się na krze-
słach w rytm muzyki i koncentrują się na tym, co widać na
ekranie. Nie wszyscy mogą przyjść do fabryki, żeby ją obej-
rzeć, wymyśliliśmy więc inny sposób na przybliżenie tego, na
czym polega praca u nas. Lepiej działać obrazem niż samym
słowem, bo właśnie przekaz z teledysku zostaje uczniom
w głowach – mówi Małgorzata. Jaka jest treść klipu? – Po
pierwsze pokazujemy, jak wygląda fabryka, jakie są jej działy
i czym można się w niej zajmować. Tapicerzy wykonują roz-
maite zadania podczas kolejnych etapów procesu produkcyj-
nego. Poza tym chcieliśmy podkreślić dobrą atmosferę pracy
i działania zespołowe – wyjaśnia.
Dział Marketingu fabryki Tombea przygotował też ulotki,
na okładce których jest komiks przedstawiający scenki sytu-
acyjne z codziennego dnia pracy tapicera. – Znów chcieliśmy
przyciągnąć uwagę formą. Założyliśmy, że lakoniczny, ob- Fragment ulotki rekrutacyjnej frmy Tombea
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(4)/2014 # 17