Page 21 - Magazyn Employer Branding nr 8
P. 21
WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
» pojawiły się również w mediach lokalnych, np. na portalu
trojmiasto.pl.
Jakie rezultaty chcieli państwo osiągnąć? Fot.: z arch. Goyello
Postawiliśmy sobie cele ilościowe i jakościowe. Cel ilościo-
wy był związany z liczbą uczestników i osiągnęliśmy go Chcieliśmy pokazać ludziom, jakie kompetencje są najważniejsze w firmie
z nawiązką. Musieliśmy wygospodarowywać dodatkowe technologicznej. Współpraca w zespole, dobra komunikacja, trafna analiza
godziny, aby móc obsłużyć wszystkie grupy. danych, spostrzegawczość, elastyczna organizacja pracy, zarządzanie czasem,
Cele jakościowe są, jak zwykle, trudniejsze do oceny. Ewi- łączenie poważnych wyzwań z dobrą atmosferą – te umiejętności są na co dzień
dentnie udało nam się pokazać, że jesteśmy innowacyjni. wykorzystywane w Goyello. Były też przydatne podczas realizacji wyzwania,
Obserwowaliśmy mnóstwo pozytywnych reakcji, wskazu- jakie stanowiło wydostanie się z zamkniętego pomieszczenia.
jących na niekonwencjonalne podejście do tematu employ-
er brandingu. Czy udało nam się przekazać uczestnikom, Katarzyna Szemro
jakie kompetencje są ważne w Goyello i ogólnie w pracy
w branży IT? To się pewnie odbyło bardziej na poziomie – współtworzyła Goyello od podstaw. Zanim
podświadomości. Celowo nie omawialiśmy z uczestnikami została dyrektor marketingu, pełniła w firmie różne
ich wyników. Chcieliśmy, żeby to wydarzenie pozostało funkcje, dzięki czemu jest w stanie oceniać sytuację
w konwencji dobrej zabawy. Gdybyśmy jednak po wyjściu z wielu perspektyw jednocześnie. W pracy pomaga
z pokoju mieli omawiać procesy zachodzące w poszczegól- jej także 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
nych zespołach, na pewno uczestnicy mogliby się jeszcze w Holandii. Jej główne codzienne wyzwania to
więcej nauczyć o sobie i o tym, jakie zachowania i umie- zarządzanie i współpraca z ludźmi, prowadzenie
jętności mogą im się przydać w pracy. Wierzę jednak, że działań marketingowych i komunikacyjnych, a także
każdy ambitny uczestnik dobrze przeanalizował to, co działo wychowanie trójki synów.
się w zamkniętym pokoju, i wyciągnął należyte wnioski na
przyszłość, niekoniecznie w związku z ewentualną pracą
w Goyello.
Czy planują państwo kontynuację inicjatywy?
Sukces tego wydarzenia wskazuje na to, że powinniśmy .
Jednak jeśli to zrobimy, to na pewno w trochę innej formule.
Prawda jest taka, że ciągle szukamy oryginalnych i innowa-
cyjnych sposobów dotarcia do naszej grupy docelowej. To
oznacza, że rzadko robimy coś dwa razy.
Co poradziliby państwo firmom, które zastanawiają się
nad organizacją niestandardowych akcji?
Na pewno warto próbować. Nie każde wydarzenie będzie
równie udane, ale z każdego można wyciągnąć wnioski
na przyszłość. Zawsze powtarzam mojemu zespołowi, że
oprócz dobrego pomysłu najważniejsze jest to, żeby jak naj-
dokładniej zdefiniować cel, który chce się osiągnąć, dobrze
zaplanować projekt i pamiętać o efektywnej komunikacji
przed, w trakcie i po wydarzeniu.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(8)/2015 # 21
» pojawiły się również w mediach lokalnych, np. na portalu
trojmiasto.pl.
Jakie rezultaty chcieli państwo osiągnąć? Fot.: z arch. Goyello
Postawiliśmy sobie cele ilościowe i jakościowe. Cel ilościo-
wy był związany z liczbą uczestników i osiągnęliśmy go Chcieliśmy pokazać ludziom, jakie kompetencje są najważniejsze w firmie
z nawiązką. Musieliśmy wygospodarowywać dodatkowe technologicznej. Współpraca w zespole, dobra komunikacja, trafna analiza
godziny, aby móc obsłużyć wszystkie grupy. danych, spostrzegawczość, elastyczna organizacja pracy, zarządzanie czasem,
Cele jakościowe są, jak zwykle, trudniejsze do oceny. Ewi- łączenie poważnych wyzwań z dobrą atmosferą – te umiejętności są na co dzień
dentnie udało nam się pokazać, że jesteśmy innowacyjni. wykorzystywane w Goyello. Były też przydatne podczas realizacji wyzwania,
Obserwowaliśmy mnóstwo pozytywnych reakcji, wskazu- jakie stanowiło wydostanie się z zamkniętego pomieszczenia.
jących na niekonwencjonalne podejście do tematu employ-
er brandingu. Czy udało nam się przekazać uczestnikom, Katarzyna Szemro
jakie kompetencje są ważne w Goyello i ogólnie w pracy
w branży IT? To się pewnie odbyło bardziej na poziomie – współtworzyła Goyello od podstaw. Zanim
podświadomości. Celowo nie omawialiśmy z uczestnikami została dyrektor marketingu, pełniła w firmie różne
ich wyników. Chcieliśmy, żeby to wydarzenie pozostało funkcje, dzięki czemu jest w stanie oceniać sytuację
w konwencji dobrej zabawy. Gdybyśmy jednak po wyjściu z wielu perspektyw jednocześnie. W pracy pomaga
z pokoju mieli omawiać procesy zachodzące w poszczegól- jej także 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
nych zespołach, na pewno uczestnicy mogliby się jeszcze w Holandii. Jej główne codzienne wyzwania to
więcej nauczyć o sobie i o tym, jakie zachowania i umie- zarządzanie i współpraca z ludźmi, prowadzenie
jętności mogą im się przydać w pracy. Wierzę jednak, że działań marketingowych i komunikacyjnych, a także
każdy ambitny uczestnik dobrze przeanalizował to, co działo wychowanie trójki synów.
się w zamkniętym pokoju, i wyciągnął należyte wnioski na
przyszłość, niekoniecznie w związku z ewentualną pracą
w Goyello.
Czy planują państwo kontynuację inicjatywy?
Sukces tego wydarzenia wskazuje na to, że powinniśmy .
Jednak jeśli to zrobimy, to na pewno w trochę innej formule.
Prawda jest taka, że ciągle szukamy oryginalnych i innowa-
cyjnych sposobów dotarcia do naszej grupy docelowej. To
oznacza, że rzadko robimy coś dwa razy.
Co poradziliby państwo firmom, które zastanawiają się
nad organizacją niestandardowych akcji?
Na pewno warto próbować. Nie każde wydarzenie będzie
równie udane, ale z każdego można wyciągnąć wnioski
na przyszłość. Zawsze powtarzam mojemu zespołowi, że
oprócz dobrego pomysłu najważniejsze jest to, żeby jak naj-
dokładniej zdefiniować cel, który chce się osiągnąć, dobrze
zaplanować projekt i pamiętać o efektywnej komunikacji
przed, w trakcie i po wydarzeniu.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(8)/2015 # 21