Page 28 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 28

WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…

      STWORZYLIŚMY PROGRAM
      ROCZNYCH STAŻY „DOBRY START
      PROCENTUJE”. JUŻ WCZEŚNIEJ
      PRZYJMOWALIŚMY STAŻYSTÓW,
      ALE STRATEGIA POMOGŁA NAM
      DOPRECYZOWAĆ RAMY PROGRAMU.

zaangażowania kadry menedżerskiej, mają dość
luźny charakter i nawiązują do serdecznej atmos-
fery panującej w firmie. Nasze EVP przedstawili-
śmy kandydatom również poprzez nowe materia-
ły wizerunkowe offline. Zadbaliśmy nie tylko o ich
odpowiednią treść, ale też wysokiej jakości wyko-
nanie. Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarny
charakter marki, a jednocześnie pokazać, że jeste-
śmy przyjaźnie nastawieni.

Ponieważ zależy nam na interaktywnym charakte-      ter pracy w Wyborowa Pernod Ricard. Studentów         CO ZBUDOWAŁO NASZ SUKCES?
rze działań i byciu blisko naszej grupy docelowej,  zaprosiliśmy do wzięcia udziału w  „Wyborowym         ZDECYDOWANIE WSPARCIE ZE
zdecydowaliśmy się uruchomić fanpage Wyboro-        konkursie”, który łączył elementy online i  offline,  STRONY PRACOWNIKÓW I ZARZĄDU.
wa Kariera na Facebooku oraz zakładkę Kariera na    a główną nagrodą był iPhone 6 Plus. Zaintereso-       BEZ NIEGO NAWET NAJLEPIEJ
LinkedIn.                                           wanie było ogromne – w samym konkursie wzię-          PRZYGOTOWANA STRATEGIA NIE
                                                    ło udział ponad 400 osób, a w jego wyniku jedna       MIAŁABY SZANS NA SKUTECZNE
Dobrym sprawdzianem tego, jak jest postrzegana      z laureatek jest dzisiaj na stażu w dziale marketin-  WDROŻENIE.
nasza strategia, był udział w targach pracy. Kon-   gu.
cepcję stoiska przygotowaliśmy, bazując na we-                                                            nić pracownikom anonimowość, zdecydowaliśmy
wnętrznych materiałach, zależało nam na zachę-      Co zbudowało nasz sukces? Zdecydowanie wspar-         się skorzystać ze wsparcia agencji zewnętrznej
ceniu odwiedzających do wejścia w świat naszych     cie ze strony pracowników i  zarządu. Bez niego       MJCC; zapewniło nam to dodatkowo obiektywne
marek, bycia blisko nich. Dodatkowe atrakcje przy-  nawet najlepiej przygotowana strategia nie miała-     spojrzenie na firmę i  wiedzę z  obszaru EB. Bar-
gotowaliśmy we współpracy z  naszą prestiżową       by szans na skuteczne wdrożenie. Równie istotne       dzo dużo dała nam również współpraca z różnymi
marką G.H. Mumm, pokazując elitarność i charak-     jest uważne słuchanie ich opinii. My, żeby zapew-     działami Wyborowej Pernod Ricard – z  działem

                                                                 28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33