Page 28 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 28
WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…
STWORZYLIŚMY PROGRAM
ROCZNYCH STAŻY „DOBRY START
PROCENTUJE”. JUŻ WCZEŚNIEJ
PRZYJMOWALIŚMY STAŻYSTÓW,
ALE STRATEGIA POMOGŁA NAM
DOPRECYZOWAĆ RAMY PROGRAMU.
zaangażowania kadry menedżerskiej, mają dość
luźny charakter i nawiązują do serdecznej atmos-
fery panującej w firmie. Nasze EVP przedstawili-
śmy kandydatom również poprzez nowe materia-
ły wizerunkowe offline. Zadbaliśmy nie tylko o ich
odpowiednią treść, ale też wysokiej jakości wyko-
nanie. Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarny
charakter marki, a jednocześnie pokazać, że jeste-
śmy przyjaźnie nastawieni.
Ponieważ zależy nam na interaktywnym charakte- ter pracy w Wyborowa Pernod Ricard. Studentów CO ZBUDOWAŁO NASZ SUKCES?
rze działań i byciu blisko naszej grupy docelowej, zaprosiliśmy do wzięcia udziału w „Wyborowym ZDECYDOWANIE WSPARCIE ZE
zdecydowaliśmy się uruchomić fanpage Wyboro- konkursie”, który łączył elementy online i offline, STRONY PRACOWNIKÓW I ZARZĄDU.
wa Kariera na Facebooku oraz zakładkę Kariera na a główną nagrodą był iPhone 6 Plus. Zaintereso- BEZ NIEGO NAWET NAJLEPIEJ
LinkedIn. wanie było ogromne – w samym konkursie wzię- PRZYGOTOWANA STRATEGIA NIE
ło udział ponad 400 osób, a w jego wyniku jedna MIAŁABY SZANS NA SKUTECZNE
Dobrym sprawdzianem tego, jak jest postrzegana z laureatek jest dzisiaj na stażu w dziale marketin- WDROŻENIE.
nasza strategia, był udział w targach pracy. Kon- gu.
cepcję stoiska przygotowaliśmy, bazując na we- nić pracownikom anonimowość, zdecydowaliśmy
wnętrznych materiałach, zależało nam na zachę- Co zbudowało nasz sukces? Zdecydowanie wspar- się skorzystać ze wsparcia agencji zewnętrznej
ceniu odwiedzających do wejścia w świat naszych cie ze strony pracowników i zarządu. Bez niego MJCC; zapewniło nam to dodatkowo obiektywne
marek, bycia blisko nich. Dodatkowe atrakcje przy- nawet najlepiej przygotowana strategia nie miała- spojrzenie na firmę i wiedzę z obszaru EB. Bar-
gotowaliśmy we współpracy z naszą prestiżową by szans na skuteczne wdrożenie. Równie istotne dzo dużo dała nam również współpraca z różnymi
marką G.H. Mumm, pokazując elitarność i charak- jest uważne słuchanie ich opinii. My, żeby zapew- działami Wyborowej Pernod Ricard – z działem
28