Page 29 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 29
WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…
digital, działem komunikacji, eventów czy edukacji CO DLA NAS BARDZO WAŻNE, MONIKA
– i korzystanie z ich doświadczenia. W DZIAŁANIA EMPLOYER MARCZAK
BRANDINGOWE ZAANGAŻOWAŁO
Nasza strategia szybko zaczęła przynosić efekty. SIĘ PONAD 50 OSÓB Z RÓŻNYCH HR Business Partner w Wyborowej Pernod Ricard. Przez
W marcu 2015 roku zanotowaliśmy 100-procento- DZIAŁÓW FIRMY, 18 OSÓB osiem lat pracowała w agencji headhunterskiej, gdzie od-
wy wzrost liczby odwiedzin na stronie karierowej REPREZENTOWAŁO NAS PODCZAS powiadała za międzynarodowe rekrutacje kadry mene-
w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym TARGÓW PRACY. dżerskiej. Bazując na tych doświadczeniach, od 2013 roku
roku. Stronę Wyborowa Kariera na Facebooku w Wyborowej Pernod Ricard jako HR Business Partner zaj-
obserwuje już prawie 4 tys. osób, mimo że uru- brandingowe zaangażowało się ponad 50 osób muje się rekrutacją, rozwojem pracowników i wspieraniem
chomiliśmy ją niedawno. Cieszymy się dużym za- z różnych działów firmy, 18 osób reprezentowało podległych działów w zakresie HR. Wśród jej obowiązków
angażowaniem fanów, a nasze posty mają szeroki nas podczas targów pracy. W dużej mierze sukces jest także planowanie i koordynacja działań employer bran-
zasięg. Jesteśmy też zadowoleni z jakości aplikacji Wyborowej Pernod Ricard opiera się na zaangażo- dingowych.
do programu stażowego „Dobry start procentuje”. waniu naszych pracowników, którzy są najlepszy-
Co dla nas bardzo ważne, w działania employer mi ambasadorami marki.
29