Page 30 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 30

WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…

 ZARAŻAMY
 DOBRĄ ENERGIĄ

                                                                                                                                   W  Grupie RWE od wielu lat prowadzi­
                                                                                                                                   my program wolontariatu RWE Compa­
                                                                                                                                   nius. Do tej pory nasz koncern przyznał
                                                                                                                                   dotacje na tysiące inicjatyw w  łącznej
                                                                                                                                   wysokości kilku milionów euro. Jednak
                                                                                                                                   największa wartość tych działań jest
                                                                                                                                   pozamaterialna.

                                                                                                                                                             RWE Companius ma budować mosty między pra-
                                                                                                                                                             cą a życiem prywatnym oraz między firmą a spo-
                                                                                                                                                             łecznością. Realizując motto „People Make It
                                                                                                                                                             Possible”, co roku nasi pracownicy zarażają entu-
                                                                                                                                                             zjazmem i zaangażowaniem, i pokazują, że wspól-
                                                                                                                                                             ne działanie może choć w części naprawić świat.
                                                                                                                                                             Jednocześnie rozwijają swoje umiejętności i  sta-
                                                                                                                                                             ją się ambasadorami firmy. Projekt, wyróżniony
                                                                                                                                                             w Niemczech nagrodami Engagement of the Year
                                                                                                                                                             (w publicznym głosowaniu) oraz German Prize for
                                                                                                                                                             Civic Engagement (w ubiegłym roku do tego kon-
                                                                                                                                                             kursu program zgłosili sami pracownicy), jest reali-
                                                                                                                                                             zowany również w Polsce.

                                                                   30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35