Page 24 - MEB12
P. 24
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
fot.: publicrelations.pl
fot.: YouTube, kanał LinkedIn
RTM w wykonaniu Multi Communications. LinkedIn – „The Harlem Shake”. Specjaliści od rekrutacji
i employer brandingu coraz
to jest PwC, które wykorzystało charakterystycz- premiery długo wyczekiwanych „Gwiezdnych częściej odkrywają, że RTM
ną datę z filmu „Powrót do przyszłości” w swoich wojen” firma uruchomiła na swojej stronie in- nie tylko dopełnia i wzmacnia
działaniach employer brandingowych. Podczas ternetowej specjalną zakładkę, na której kandy- działania wizerunkowe marek,
gdy cały świat 21.10.2015 r. emocjonował się daci do pracy mogli przetestować swoją moc, ale również zwiększa zaangażo-
tym, że to właśnie tego dnia filmowi bohaterowie: wykonując różne zadania. Każdemu stanowisku wanie ich grup docelowych
Marty McFly i szalony profesor Emmett Brown za na które rekrutowało MerixStudio, przyporząd- i pozwala budować z nimi
sprawą sportowego DeLorean DMC-12 przenieśli kowano jedną postać z filmu, która zdaniem relacje. Co więcej – okazuje się
się do przyszłości, marka wypuściła na YouTube pomysłodawców najbardziej do niego pasowa- pomocny również w przypadku
krótkie wideo rekrutacyjne, mówiące o tym, że to ła, a język w zakładce odpowiadał oryginal- obsługi kryzysów
właśnie u nich pracują ludzie, którzy tworzą przy- nemu stylowi komunikacji mistrza Yody. Cała wizerunkowych.
szłość (całość do obejrzenia tutaj). akcja MerixWars spotkała się z pozytywnym
odbiorem wśród internautów, a firma zyskała
Inną marką, która wykorzystała szum medial- nowych kandydatów do pracy i…branżową na-
ny wokół filmu, jest MerixStudio. Przy okazji grodę EB Kreator.
24