Page 24 - MEB12
P. 24

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                    fot.: publicrelations.pl
                                                                                                                                                                                                                                               fot.: YouTube, kanał LinkedIn

RTM w wykonaniu Multi Communications.               LinkedIn – „The Harlem Shake”.                   Specjaliści od rekrutacji
                                                                                                     i employer brandingu coraz
to jest PwC, które wykorzystało charakterystycz-    premiery długo wyczekiwanych „Gwiezdnych         częściej odkrywają, że RTM
ną datę z filmu „Powrót do przyszłości” w swoich    wojen” firma uruchomiła na swojej stronie in-    nie tylko dopełnia i wzmacnia
działaniach employer brandingowych. Podczas         ternetowej specjalną zakładkę, na której kandy-  działania wizerunkowe marek,
gdy cały świat 21.10.2015 r. emocjonował się        daci do pracy mogli przetestować swoją moc,      ale również zwiększa zaangażo-
tym, że to właśnie tego dnia filmowi bohaterowie:   wykonując różne zadania. Każdemu stanowisku      wanie ich grup docelowych
Marty McFly i szalony profesor Emmett Brown za      na które rekrutowało MerixStudio, przyporząd-    i pozwala budować z nimi
sprawą sportowego DeLorean DMC-12 przenieśli        kowano jedną postać z  filmu, która zdaniem      relacje. Co więcej – okazuje się
się do przyszłości, marka wypuściła na YouTube      pomysłodawców najbardziej do niego pasowa-       pomocny również w przypadku
krótkie wideo rekrutacyjne, mówiące o tym, że to    ła, a  język w  zakładce odpowiadał oryginal-    obsługi kryzysów
właśnie u nich pracują ludzie, którzy tworzą przy-  nemu stylowi komunikacji mistrza Yody. Cała      wizerunkowych.
szłość (całość do obejrzenia tutaj).                akcja MerixWars spotkała się z  pozytywnym
                                                    odbiorem wśród internautów, a  firma zyskała
Inną marką, która wykorzystała szum medial-         nowych kandydatów do pracy i…branżową na-
ny wokół filmu, jest MerixStudio. Przy okazji       grodę EB Kreator.

                                                                 24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29