Page 43 - MEB13
P. 43

wzorcach fabularnych zaczerpniętych z popular-     fot.: arch. Synergy Codes                               Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
nych komiksów, gier i filmów. Postanowiliśmy też
nieco zmotywować potencjalnych uczestników do                                 Gra stworzona przez pracowników Synergy Codes
wzięcia udziału w konkursie i nagrodzić autorów
13 najlepszych rozwiązań. Ochotnicy mieli rywali-                                         43
zować m.in.: o czytnik e-booków Kindle, prenume-
ratę branżowego magazynu, drony oraz firmowe
koszulki z  sylwetkami naszych superbohaterów.
Zastosowane przez nas elementy grywalizacji nie-
wątpliwie odegrały kluczową rolę dla powodze-
nia projektu.
Głównym celem przeprowadzenia konkursu
było zwiększenie rozpoznawalności marki Syner-
gy Codes w  grupie docelowej. Przedsięwzięcie
miało też posłużyć zbudowaniu bazy potencjal-
nych kandydatów, do których firma będzie mo-
gła kierować podobne inicjatywy w  przyszłości
i  których będziemy mogli informować o  aktual-
nych procesach rekrutacyjnych. Konkurs był także
elementem wstępnej selekcji umiejętności progra-
mistycznych. W  dłuższej perspektywie miał się
z  kolei przyczynić do zwiększenia liczby składa-
nych aplikacji oraz podniesienia ich jakości.

Inicjatywa była skierowana do studentów ostat-
nich lat oraz absolwentów kierunków informa-
tycznych, którzy mieli już pierwsze doświadczenia
zawodowe. Skupiliśmy się na kandydatach ukie-
runkowanych na rozwój zawodowy w  konkret-
nych technologiach oraz tych, którzy już wiedzą,
jaką ścieżką kariery chcą podążać. W  spektrum
naszego zainteresowania znalazły się osoby, któ-
re szukają wyzwań w codziennych obowiązkach,
a także chcą mieć realny wpływ na realizowane
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48